Friday, 22 October 2021

pengat pisang tanduk versi putih


assalamualaikum 
salam. jumaat❤️
semoga kita semua dlm perlindunganNya. 
Dah kembali ke. asal skrg ni kan. Mana2 pegi dah bersesak sesak.  Walau  ada sop tp yg cik. nur perasan dqn lihat  sop jarak tu rasanya ke lautttt dalam he hee
Tak da sop jarak pun.. 
yg ikut scan my sejahtera dqn. ambik suhu shj. kat pasaraya2 kat gerai kat kedai makan. 
kadang2 seriau jga terpaksa jauh2 tapi org dekat2. alamakkkk 
walau setiap. hari MKN hantar sms beri peringatan. 
 pandai2lah kan. 


Pisang tanduk dah masak ranum😊
menu wajib mesti buat pengat + sagu mata ikan. Feberettt 
cuma. kali ni. buat versi putih sb tak letak gula merah atau gula. melaka. 

 arwah mak. dulu suka. buat pengat putih cam gini. Tak suka letak. gula melaka.  ajommm. layannn


8 comments:

  1. Sedap tu pengat pisang tanduk.

    Patut kes naik, tak da ruang nak berjarak pun setengah tempat tu.. Moga kita dilindungi Allah swt. Salam Jumaat Cik Nur.

    ReplyDelete
  2. Gitulah kan cik nur, bila dapat sedikit kebebasan terus alpa... susah main dengan musuh yg kita tak nampak... Sentiasa kena beringat dan jaga SOP.
    psst sedap betul pengat pisang tu, saya ons jer versi putih suci gini atau yang gula nisan

    ReplyDelete
  3. Sedap..saya penggemar pengat tau ..hehehe

    ReplyDelete
  4. Sedapnya...rasa nak buat jugalah

    ReplyDelete
  5. sedapnyaaa
    lama betul tak makan pengat pisang

    ReplyDelete
  6. wah..rajinnya...masak macam macam

    ReplyDelete
  7. sodapnya.. nasib baik bekal pisang hari ni.. sy mkn pisang je lah tgk gambar ni ciknor.. hihi

    ReplyDelete
  8. Masing masing mula leka dengan SOP sekarang. Sedapnya pengat pisang campur sagu.

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

kalau lalu jalan sini wajib memang singgah rnr ni utk menikmati lempeng kelapa dan ubi rebus😊 RNR Serdang.  tapi waktu ptg2 lah baru ada me...