Skip to main content

1 dos vaksin, si bungsu mama


  Alhamdulillah
Bertempat di SM Taman Melawati semua anak2 sekolah Smart utk tingkatan 1-3 telah dpt temujanji. 

settle dos pertama utk ank dara bungsu
 3 minggu lg  dos kedua pula.
anak2 SMART dpt  vaksin fpizer
jd geng mama la. 😊

Setelah agak lama x dpt jumpa bff sakan la budak2 ni lepas rindu he hee

kasi can sekejap

apapun semoga semua dlm perlindunganNya.
Aaminn

Comments

  1. Alhamdulillah dah selesai 1 dos. Moga baik2 je anak2 semua.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..settle satu urusan dose pertama. Semoga baik baik je. Aaaminn...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah selesai 1 dos, lega. InshaAllah baik-baik sahaja.

    ReplyDelete
  4. Oh buat di sekolah ya? Dos ke-2 pun di sekolah juga ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye NA disekolah, kedua pun tmpt sama
      senang parents kan he hee

      Delete
  5. YES! Semakin ramai divaksin! Tahniah!

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.
    Geng dengan kita juga la fizerrrr

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah geng pfizer. Janji dh divaksin

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Usaha untuk lindungi diri dan mengurangi risiko juga.

    ReplyDelete
  9. Syukur dah vaksin. Semoga sihat Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  10. amin, moga anak-anak kita terlindung dari dijangkiti covid19

    ReplyDelete

Post a Comment

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Popular posts from this blog

apam gula hangus

ASSALAMUALAIKUM SEMUA Alhamdulillah masih diberi peluang bertemu disini pantasnya masa berlalu , tak puas lg bercuti di kampung rasanya mcm nak lma2 lg disana  he hee tapi apakan daya kan ikutkan hati ni nak je lama lamaaan     byk cerita dan bermcm2 juga yg terjadi rasa tangan pun gatal nak menulis ok cerita apam gula hangus dulu lah ye lama tak buat apam ni tiba2 hari tu teringat dan teringin pula maka terjadilah ia di pagi hari mudah sb hanguskan je sikit gula dan kita blend je bhn2 ni pastu   kukus dlm bekas kecik2 gini sedap mkn panas2 gitu resepi disini ye 👉👉 Apam Gula Hangus ok jumpa lagi

jalan2 kuak hill resort lenggong perak

Assalamualaikum penutup tirai 2020 dpt juga berkumpul dgn adik beradik, walau hanya berlima, lg 3 tak join kakak yg sulong (1) di Chini Pahang, abg (ke 2)di Kuala. lumpur dan adik(ke 6) kat Penang.  dikejauhan semuanya alhamdulillah sykur dpt abadikan kenangan di puncak bukit Lenggong Kuak Hill Resort dari kg tak jauh pun ikut jln blkg kuala kangsar dlam 45 minit Lenggung kg halaman. arwah mak.  dan naik puncak ni kena kereta gear tinggi kami. berimpit time ni tumpang hilux adik  ada disediakan jip khas memang tinggi menegak 😅      sgt2 menarik resort ni😍  cantikkk tp masa ni dah full book dpat jalan2 tgk2 je yg suka kesunyian, kedamaian mesti suka disini dikelilingi pohon2 buah buahan spti durian, cempedak dll bila musim ni mesti lg syokk tido sini kan aksyen jew bergambar atas ni ha haa otw balik kami singgah dataran tasik raban , isi perut dah kelaparan masing2   SELAMAT TINGGAL 2020 SELAMAT DATANG 2021

wordless wednesday👉anak anak pak belalang