Friday, 8 October 2021

menu lunch 👉dapurku


assalamualaikum
selamat berhari. minggu.

menu nya minggu lepas, minggu ni baru. blh upload. he jee
jarang cik nur nk snap.gambr laukpauk
bukan. apa. sb kadang2 dah msak siap. terus makan.
dan lg satu entah kenapa. ada. 'M" tu
emmm
lagi 1 masak. kadang2 sejenis lauk
minggu lepas singgah giant dpt beli ikan selar ni wat gorzng  kunyit garing2 baru sedapp. Ank bungsu pula nk mkn masak lemak. nampak timun kuning teringat arwsh mak terus beli utk
campur. Mak selalu buat camni. Nampak. bendi. he hee rasa nk mkn gorzng pula.
dan. wajib ada ayam. utk kakak pula. 


Bendi gorzng bercili


masak. lemak. kuning ikan. dan. timun kuning.  selalu. kat kg arwzh masak camni. tak pedas. lemak2 masin. 



 isi Ayam goreng kunyit dgn bawang shj. utk si kakak. 

4 comments:

  1. Hehe bagus masak untuk setiap kegemaran anak-anak.

    ReplyDelete
  2. anak saya kalau dapat ikan goreng rangup tu, bertambah2 juga makan

    ReplyDelete
  3. terliur tengok bendi goreng cili , memandangkan kacang bendi ada dalam peti sejuk , esok nak masak menu ini untuk tengahari

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

kalau lalu jalan sini wajib memang singgah rnr ni utk menikmati lempeng kelapa dan ubi rebus😊 RNR Serdang.  tapi waktu ptg2 lah baru ada me...