Monday, 17 January 2022

lempeng kelapa + ubi rebus

kalau lalu jalan sini wajib memang singgah rnr ni utk menikmati lempeng kelapa dan ubi rebus😊

RNR Serdang. 

tapi waktu ptg2 lah baru ada menu ni. 

mkn lempeng panas2 cicah sambal memang perghhh

ciknur suka ubikayu rebus ni cacah kelapa. 

lembut ubinya tp kena pilihlah. 

nk cicah sambal pun boleh jga

menu nostalgia. 



 

Friday, 14 January 2022

tugu Negara Kuala. Lumpur



selamat berhari minggu

baru dpt upload gambar2 yg lamaa cik. nur hajat ni. 
nak ke Tugu Negara. 
dah hampir 25 tahun jd penduduk Kl. inilah baru tercapai

kalau tgk album lama., arwah pak mak dtg sini. beramai. ramai gambarnya. ikut cerita arwah mak dtg sini masa hantar arwah tok nk pegi haji. sambil2 jalan2 la 
gambar hitam putih. 

 




ramai. jga yg dtg sini.hari minggu. bergambar. 
jd minta. tolong snap. gambar skali alamak tak centre laaa adoiii

simpan. sini utk. kenangan. ♥️

Sunday, 9 January 2022

Butterfly park Kuala. lumpur

ASSALAMUALAIKUM
 
jalan2 cuci mata♥️dgn ank2 dan anak2 fruit. Tak dpt jauh2 dlm. Kl pun alhamdulillah. 
Taman Rama rama kuala Lumpur
first time dtg sini dulu masa ank 2, si abang dqn kakak tisha usia 4,5 tahun
tahun 2004
 kot. Bila tgk gambar2 lama, pandai kakak plan  terus dtg sini
nk ubat kesedihan mama yg dpt kemana mana he hee ok jga santai2. ootd kat sini sukaa la dorangg
Mama ikut je, tapi abah kena tinggal he hee jga anak2 meow kat rumah









tak banyak rama rama pun. 
penuh dgn pokok2 menghijau
mungkinn kena banyak pokok2 bunga baru rama2 banyak







beza sgt dari dulu tempat ni





dulu kecik posink sini so skrg gambar versi besar  mama suh posink jga cam dulu2 ha haa















paling suka tgk view disini
cantikk tenanggg


 

Thursday, 6 January 2022

happy birthdayyy sweetheart


5 januari & 6 januari

selamat hari lahir anak2 mama yg disayangi❤️

tahun 2022 Abang Is genap 22 tahun

Tamat Diploma. Politeknik

adik Sarah  thn ni dah 15 tahun☺️

Doa  mama sentiasa mengiringi anakanda berdua

semoga kekal sehat dan. jadi ank yg soleh solehah. 

berjaya didunia dan akhirat

Aaminn



 

Sunday, 2 January 2022

Tinggal kenangan


 22 Disember 2021

akhirnya.... ku kehilangan dia selamanya

redha..

 cukup walau hanya sebulan diberi peluang utk ku

cuma sebulan utk ku merawatnya😔😭

umurnya jga genap 6 bulan. 

tiada lagi..... pg2 dia dtg mengejutku  dikala waktu suboh.

tiada lg suara manjanya meminta makanan 

tiada lg dia yg menanti dan menyambut saat aku pulang dari kerja😒

tiada lg dia yg meminta aku mendukong di bahu

tiada lg...... 

semua hanya tinggl kenangan

ketentuan olehNya 

alhamdulillah 

2021 yg banyak mengajarku.... 


Tuesday, 28 December 2021

Buat diriku


 Doakan ciknur diberikan kekuatan utk melakarkan coretan disini. 

Byk yg ingin dikongsikan., diluahkan
berbagai cerita suka dan. duka sepanjang disember....

disember byknya kisahhh sedih yg melanda....
hanya PadaNya... berserah moga hati terus kuattt😔

ingin jga ke blog yg masih mengingati diri ini
harap2 masih tidak dilupakan..... 

kalau lalu jalan sini wajib memang singgah rnr ni utk menikmati lempeng kelapa dan ubi rebus😊 RNR Serdang.  tapi waktu ptg2 lah baru ada me...