Saturday, 25 September 2021

throwback cameron highland wit luv


Belek2 galery gambar2 kat laptop 😍😍

 masa ni tahun 2014 

 singgah naik ke CH sebelum pulang ke Kampung

berempat tanpa si abang yg tak ikut, penuh dgn foto adik

sakan dia masa ni suka sgt bergambar,

Rinduuu time dia kecik2 he hee

naik CH semata mata nak mkn strwberry , tak banyak tempat singgah rasanya sb namanya nak balik kampung kan

sat tak sampai2 kg  Ayah dah calling2 tanya dimana, kol berapa sampai,











sekarang dah jadi bff kakak dan adik💚💚












 

3 comments:

  1. Bestnya cameron... Bertahun2 x jejak.. Ntah bila la dpt jejak lg ni kan huhu

    ReplyDelete
  2. Seronoknya dapat pergi Cameron. Buat masa ni kita throwback je lah mampu. Last jejak Cameron tahun 2014. Lama dah. Huhu...Becinta gak nak melalui jalan berliku naik atas tu.

    ReplyDelete
  3. Eh lama sudah gambar ini. Hehe. Ya Allah terimbau kenangan saya pergi CH tahun lepas.

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

  Alhamdulillah Bertempat di SM Taman Melawati semua anak2 sekolah Smart utk tingkatan 1-3 telah dpt temujanji.  settle dos pertama utk ank ...