Wednesday, 15 September 2021

hujan lebat melanda Kl


 Hujan lebat ptg ni di KL

alhamdulillah sejukk pokok2

dengan kilat guruh bersilih ganti

hampir ke jam 5.45 juga baru reda.

hujan2 ni kan perut pun mula berkeroncong la. kan

apa. menu korang? 😁✌️

paling mudah dan. pantas menu cekodok bawang, ni en suami yg masak

feberet dia dan. dia sendiri. masak. ha haa

si isteri tumpangg mkn. 


 👉terbaca di info berita katanya Kl akan dilanda hujan  yg kerap minggu ini

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2021/09/860944/hujan-lebat-ribut-petir-kerap-mulai-bulan-depan

9 comments:

  1. SA nyer menu hari ni makan roti pandan kelapa gardenia bakar je..pas tu letak kaya ngan mentega..jalan...habis 4 keping...tapi SA lagi prefer tak bakar...hehehe

    ReplyDelete
  2. Nikmat hujan. Sedap tu makan cengkodok.

    ReplyDelete
  3. tengahari tadi panas berdenting..rupanya hujan di petang hari..Alhamdulillah..

    sedap tu, layan cekodok time hujan..

    ReplyDelete
  4. Hujan lebat dan cekodok bagaimana isi dengan kuku.. hihi.

    ReplyDelete
  5. Harap2 takdelah banjir kilat kat KL tu

    ReplyDelete
  6. Hujan hujan makan cekodok bawang panas panas memang nikmat lah :)

    ReplyDelete
  7. Uishhh nikmatnyaaa kalau hujan lebat, pakej sekali tarik selimut dan tidur hehehehe

    ReplyDelete
  8. Suka jemput-jemput letak bawang, kentang dan cili hiris sedikit.

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

mai cuci mata dgn gambar2 tart cheese♥️ tempahan hari ahad lepas Alhamdulillah  ex ank murid nk mkn2 inti campur2 4 perisa bluebery, strawbe...