Thursday, 23 September 2021

tart cheese


mai cuci mata dgn gambar2 tart cheese♥️
tempahan hari ahad lepas
Alhamdulillah 
ex ank murid nk mkn2
inti campur2 4 perisa
bluebery, strawbery, coklat dan lotus spread



   sekotak ni muat 25 pcs. Saiz 4.5 cm.♥️
tart yg sederhana moncit., 😁
kalau betul2 moncit pun ada jga. 









10 comments:

  1. Sedapnya . Cantik juga corak bunga atas cheesetart itu

    ReplyDelete
  2. aduh sedapnya nengok rupa dia tu kak oi.... lama lak rasa tak makan cheese tart nih

    ReplyDelete
  3. sedapnya...suka yg sederhana moncit mcm ni..

    ReplyDelete
  4. Selamat meniaga. Kdg2 beli je kat bakery jika mengidam...

    ReplyDelete
  5. Cumil. Geram tengok. Dah la antara kegemaran PC ni.

    ReplyDelete
  6. Kuih tart sebegini saya makan sedikit sahaja, sebab kurang makan cheese macam ni.

    ReplyDelete
  7. cheese tart inti coklat saya suka 😋 nak juga beli acuan tart sendiri tp tak tahu saiz mana yg sesuai. baca review orang kata 4.5 kecik sangat tp tengok yg cik nur buat ni cantik jee

    ReplyDelete
  8. Comelnya cheesetart Kak Nor buat. Sayang nak makan macam ni. Alhamdulillah dapat order lagi.

    ReplyDelete
  9. Comelnya cheesetart.. sedapnya mcm nk makan skrg

    ReplyDelete
  10. suka blueberry cheese tart...slalu order je..dlu2 ada juga buat

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

  Alhamdulillah Bertempat di SM Taman Melawati semua anak2 sekolah Smart utk tingkatan 1-3 telah dpt temujanji.  settle dos pertama utk ank ...