Friday, 24 September 2021

Adunan. segera red velvet kek Noraini

Nak. mudah kerja😁

skrg kan mcm2 produk ada di pasaran kan, kalau pegi bakery pun byk tepung2 siap

nk buat cookies , cupkek segala mcm ada.

fini irstime  la try   tepung kek. segera by Noraini ni.. sblm2  ni dah  guna pek. tepung pengkek vanila. dan. coklat. buat pengkek sedapppp 

elokk 

Donut Pun ada tp x penah try lg

UTK  kek Red velvet  ni beli 2 peket

1 pek. dpt. la. seloyang saiz 6. dan. beli. 2 utk. buat kek rvc sempena. besdayy my cinta. hati.  suami tersayang♥️

  

2 loyang, setiap satunya potong 2.,so jd 4 lapisan. kek.

mudah tak payah siapkan buttermilk
cuma mixkan gula. telur,. dan. minyak
last msk tepung ni berselang seli dgn. air.

sukatan pun dah siap tulis dan. kita ikut je. Sb 2 jd ciknor gandakan. je la.

kaler merahnya pun cukup. dah cantik. ♥️

bakar atau kukus dua2 blh. kalau kukus rasa lebih lembab.

hah. nak mkn. kek. rvc mudah skrg kan. he hee.
takda alasan.dah tak pandai. atau xda masa.

tapiiiii. nak segera lg 😁beli. siapp. kat bakeryyy je.  Terusss ngappp kann. ha haaa


7 comments:

  1. hahaha! yang last sekali tu paling betul

    ReplyDelete
  2. Menjadi keknya kak. Senang ada tepung mixed instant kan. Naik gebu betul tu. Sedapnya Red velvet. Favourite ni.

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaa.. buat sendiri puas hati

    ReplyDelete
  4. Dalam pada yang segera tu, ha ada lagi segera kan.. beli dah siap.

    ReplyDelete
  5. Comel adik di CH. Ayahanda menunggu, tak sangka singgah CH bukan RnR :) Kek nampak gebu elok, betul menyenangkan dengan premix ni.

    ReplyDelete
  6. suka red velvet cake tp tkpernh lg buat sdiri

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

  Alhamdulillah Bertempat di SM Taman Melawati semua anak2 sekolah Smart utk tingkatan 1-3 telah dpt temujanji.  settle dos pertama utk ank ...