Wednesday, January 26

'TISU' pun kedekut

mee rebus emmm. nampak sedappp kan

he hee bolehlah sedapp

mungkin sb bukn febzrzt kot­čśü✌️

kedaii biar rahsia tapii femess namanya memang sebut org mesti tau

Harga sepinggan ni Rm10 + air teh limau air Rm3. 

isu disini adalah 'tisu'  adoiiii  bukan kedai je kedaii lain pun

kenapa ya sesetengah restoren. or kedai makan ni kedekut nau nak letak tisu

mkn mee berkuah camni comfirm la kena tisu kat tangan kann terlelehh kuah ha haa

dulu2 kan ada je tisu kat meja. alaa tisu murah yg lipat2 mcm  yg kat kenduri kawen pun ok je 

bkn buh tisu kotak yg harga mahal dah skrg ni

kat kedai eco baru 2.20 sen. 

skrggg rasa payahhh nk jumpa 

kena ambik kat kaunter bayaran. 

yeee fahammmm

ada isu' katanya kalau letak kat meja 

ank2 kecik mainn2 dan suka buangg

emmmm

##saje nak membebel pg ni

ha haaa nk release tension

 sekadar luahhhan 


 

12 comments:

  1. certain kedai mkn tisu jenis kt kaunter tk pn dkt tiang ada bekas kita kena tarik tisu kt tiang gtu

    ReplyDelete
  2. leceh la kalau takde tisu ni, sebab keperluan kan..
    dekat dengan rumah dana ada 1 kedai makan ni, memang ramai orang makan situ. Setiap meja ada kotak tisu yang besar tu, takde pun dia kadang nampak budak buat main. mak pak kene la pantau anak kan, apa la kedai makan takde tisu... nak makan pun jadi tak best

    ReplyDelete
  3. Susah kalau tak ada tisu bila makan makanan berkuah ni. Mungkin harga tisu mahal dan takut dibazirkan pelanggan kot. Peniaga biasalah, mana nak rugi. huhu...

    ReplyDelete
  4. Betul. Susah nak jumpa tisu. Bercinta nak kena minta dari pekedai :)
    Sedapnya nampak mi rebus tu.

    ReplyDelete
  5. saya kalau makan benda berkuah, wajib ada tisu!

    ReplyDelete
  6. Memang geram je kalau kedai tak sedia tisu langsung.
    Atau kalau takmo sedia kat setiap meja, at least bagi la masa hidang makanan kita. Tak payah susah bangun ambil di kaunter.

    ReplyDelete
  7. Sesetengah kedai letak kat kaunter bayar. dah jarang nampak tisu kat meja makan.

    ReplyDelete
  8. Setengah tempat singki pun takda, lagi tension.

    ReplyDelete
  9. Haah sekarang letak di kaunter. Sudah comot baru teringat kena ambil. Hehe.

    ReplyDelete
  10. Sebab tu SA kena ada tisu kat dlm handbag...kalau x memang susah la...kena mintak plak ngan pekedai kan..parut kena wajib ada atas meja

    ReplyDelete
  11. Betul.tu cik nor mmg ada kedai yg kedekut mcm ni. Mmg x faham la bukan mahal pun tisu aje kot

    ReplyDelete
  12. peniaga yg tak prihatin, bukannya mahal sgt tisu peket tu..

    sedapnya mee rebus..

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

syukur Alhamdulillah  malam Raya ke3 dpt Balik.jga ke kampung berkumpul bersama sama .   2 Kakak ciknur.dan 3 adik.  Walau tak cukup 8. kaka...