Sunday, January 9

Butterfly park Kuala. lumpur

ASSALAMUALAIKUM
 
jalan2 cuci mata♥️dgn ank2 dan anak2 fruit. Tak dpt jauh2 dlm. Kl pun alhamdulillah. 
Taman Rama rama kuala Lumpur
first time dtg sini dulu masa ank 2, si abang dqn kakak tisha usia 4,5 tahun
tahun 2004
 kot. Bila tgk gambar2 lama, pandai kakak plan  terus dtg sini
nk ubat kesedihan mama yg dpt kemana mana he hee ok jga santai2. ootd kat sini sukaa la dorangg
Mama ikut je, tapi abah kena tinggal he hee jga anak2 meow kat rumah









tak banyak rama rama pun. 
penuh dgn pokok2 menghijau
mungkinn kena banyak pokok2 bunga baru rama2 banyak







beza sgt dari dulu tempat ni





dulu kecik posink sini so skrg gambar versi besar  mama suh posink jga cam dulu2 ha haa















paling suka tgk view disini
cantikk tenanggg


 

9 comments:

  1. Jadi muda Cik Nur ikut anak-anak, gambar bersama. Hehe.
    Alhamdulillah. Harap terubat kesedihan.

    ReplyDelete
  2. suka tempat ni...tenang & penuh kehijauan...
    tapi sayang rama2 tak banyak...

    ReplyDelete
  3. Tak pernah bawa anak anak ke sini.

    Nanti cuti sekolah nak bawa lah.

    ReplyDelete
  4. Nak pergi lama dah kat sini tapi tak pergi juga. Nanti nak bawa Naura ke sini. Nak pergi taman burung juga..

    ReplyDelete
  5. Lama sungguh saya tak datang sini....

    ReplyDelete
  6. Rasa macam x pernah lagi jalan sini la...macam menarik je...kena pergi ni...SA suka Butterfly...

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

syukur Alhamdulillah  malam Raya ke3 dpt Balik.jga ke kampung berkumpul bersama sama .   2 Kakak ciknur.dan 3 adik.  Walau tak cukup 8. kaka...