Saturday, January 29

jom minum susu


 Jln2 eons td😊 terbeli susu produk ni

nak try dulu tgk  serasi ke tak 

katanya high calcium♥️

dah try dulu omega, Anlene he hee 

bila usiaa dah melewati senja ni sakit2 belakang, pinggang mcm2 kan

kebas2 kaki nak lg time tido adoiii

mula la lenguh semacam



 

5 comments:

  1. Selamat minum Puar Nur. Hehe saya pun kadang-kadang minum susu.

    ReplyDelete
  2. SA pun sama la...dh mula kebas2 kaki dan sakit kaki selalu ..kena minum susu la agaknya ni kan....aduhaiii

    ReplyDelete
  3. Bagus juga ni high in calsium

    ReplyDelete
  4. dana tak berapa suka susu, tapi itula bila dah tua sakit memacam rasa

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

syukur Alhamdulillah  malam Raya ke3 dpt Balik.jga ke kampung berkumpul bersama sama .   2 Kakak ciknur.dan 3 adik.  Walau tak cukup 8. kaka...