iklan

Tuesday, 7 February 2012

chiffon oren x berapa nak ok

assalamualaikum dan Selamat malam semua.

entry kali ni ada model tak berbayar nak enteprem.....sekarang pantang  mama nak ambil gambar ada la budak ni ofer nak masuk sekali ha ha ambik gambar adik sekali mama, katanya
oklah kan...seb baik tak kena bayo tau.

Tengok tu ada tangan tengah nak menggap kek chiffon yg tak berapa menjadi ni he he seb baik la kan ada jg peminat.


Projek yg tak berapa nak menjadi pun nak tayang kan....he he gelakkan diri sendiri dulu
Bukan salah resepi tp salah yg membuatnye  ni tau. tu la org kata dah masak tu terbalikkan tp kan terlupa nak wat step ni tu yg macam mengempis sikit ha ha


oppps tak sempat nak wat pautan sumber resepi ni...boleh ke nanti akan disertakan.
bukan apa mata ni penat sesangat dah...nak zzzzzzzz esk pagi2 kena bangun rutin harian dah bermula semula kan.


ok SELAMAT MALAM

8 comments:

  1. tak jadi pun tak per..janji licin..ahaks

    ReplyDelete
  2. Salam Sara...takpe, len kali boleh cuba lagi...Tapi dari pengalaman Sue buat kek chiffon ni, kadang kala kalau putih telur tak betul2 marigue pun boleh jadi sedikit lapisan yang macam tu...

    Tapi tetap sedap dan ada peminat kannn......

    ReplyDelete
  3. sally he he betul tu jangan buang sudah kan

    ReplyDelete
  4. insyaallah Pen Biru...pasti dicuba lagi hingga betul2 puashati he he tq singgah sini

    ReplyDelete
  5. Sue @ Nenie... mungkin mcm tulah he he insyaallah nk try lg pasni

    ReplyDelete
  6. slm kenal sara....ehhh cam nama anak k'ida lak..baru dpt follow sini sbb baru dpt link blog sara selepas sara komen kt blog akak...sedapnyer kek ciffon, k'ida pun baru jinak2 kan diri mencipon, lum pas lagii 100 %

    ReplyDelete
  7. takpe nnt boleh cuba lagi.. ari tu masa dapat banyak limau ade gak cdg nak buat.. tp x sempat² nak buat.. limau pun dah habis makan..

    ReplyDelete

kata-kata manis