Wednesday, December 21

jamuan akhir tahun 2022

sebelum tirai 2022 berakhir

jamuan kecil kecilan , potluck

anak2 taska. Tak sampai separuh pun hadir maklumlah cuti sekolah. Bulan disember gitulah lazim.

Anak2 transit lg la semua cuti ada blk kg , ada yg duduk rumah je dan ada yg cuti2 malaysia.

ank2 playschool dan toodler serta bby pun ramai dah x dtg ujung2 ni kan. Bercuti semuanya

So kita buat potluck yg mana ada. Alhamdulillah byk menu 

jadi la  sbgai kenangan 2022

menu cikgu2 taska sediakan nasi ayam dan coktail buah buahan.

Gigih memasak tau he hew

Ank2 ada bw donutt, kek, kuih ,spaggety dan jajan2 pun byk. . air kotak jga 

Kenyangg ke petangg☺☺




 Simpan memory disini.


9 comments:

  1. Meriah makanannya. Itu kalau semua hadir lagi meriahlah makanan 😃

    ReplyDelete
  2. Sedapnya potluck kat taska... lapar pulak tengok

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah! Meriah menunya.. ;)

    ReplyDelete
  4. Dah ramai yang cuti ye.. Kalau kat pejabat lama, memang buat jamuan akhir tahun ini.. Selaunya potlucklah..

    ReplyDelete
  5. Hujung2 tahun ni mmg sesi makan2 je. opis saya pun baru buat jamuan hujung tahun jugak sebelum xmas...

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

 Alhamdulillah 12 june muncul lg😍 syukur di berikan kesempatan lg utk buka mata dan terus bernafas.  Doa yg baik2, utk Dunia dan Akhirat.  ...