Wednesday, May 17

jamuan Raya taska (potluck)


Minggu lepas punya cerita
mkan2 @potluck jamuan raya Taska. Cawangan tmpt ciknur bertugas.
Menu potluck yg dibawa parents anak2 dan jga yg disediakan masing2 oleh ktorg. setiap org satu menu.
Ada yg masak laksa, nasi tomato, ayam masak merah, coktail, nasi impit kuah kacang dan air sirap
ciknur bw desert kek caremel dan pavlova.

anak2 transit pun masing2 berbaju raya sb ada jamuan di sek.



ni anak2 dari 1 tahun hingga 4 tahun.





menu  yg dibawa anak2 taska
kek coklat cup, brownies, sndwich, kek pisang, buah2 tembikai.



roti john dan cheese tart


nugget, sosej ayam popcorn, sndwish telur, cupkek, donut dsb







staff cawangan  taska purple.
dan boss besau Puan Salina. 

sabtu ni jamuan raya besr besaran pula di taska. utama.

Kita berkumpul disna pula makn2.


 

11 comments:

  1. wahhh..ni pun dah meriah & mcm2 ada. yg sabtu nanti sure lagi meriah ni

    ReplyDelete
  2. Kemain meriah makanannya ya.
    Sabtu ni entah macam mana meriahnya 😀

    ReplyDelete
  3. Seronok anak- anak kan..comel2 semuanya...makanan pun nampak sedap2 tu..mata ni x lepas dari pavlova

    ReplyDelete
  4. Banyaknya menu potluck.. lepas tu anak² taska tapau balik ke cik nor?

    ReplyDelete
  5. sedap-sedap nampak semua menu...
    bab nugget sosej tu mesti jadi rebutan kan

    ReplyDelete
  6. Wah, sedapnye menu, comel je anak anak taska.Hehe anak saya dah 4 tahu tapi tak nak lagi pergi sekolahnye,

    ReplyDelete
  7. meriah tu sambutan. mewah sungguh makanannya.

    ReplyDelete
  8. meriah menu potluck taska..mcm2 ada

    ReplyDelete
  9. jamuan potluck mmg best....mcm2 menu ada..

    ReplyDelete
  10. byknya makanan.. tak termakan budak2.. confirm tapau

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

 Alhamdulillah 12 june muncul lg😍 syukur di berikan kesempatan lg utk buka mata dan terus bernafas.  Doa yg baik2, utk Dunia dan Akhirat.  ...