Thursday, August 18

Ban kaya Mighty white




Dah sarapan?

Dah sarapan?
kadang2 pening mikir nk makan apa pg2 ni kan. Selalu skip tapi sebenarnya x elok rupanya.

Nasi lemak, roti canai adoiii bosann dengar pun.
 
Lapar๐Ÿคญ๐Ÿคญ kol 9 je keruk keruk bunyi perut kalu x mkn apa2

sekali sekala paksa diri jga mkn.
seriuss pg2 ciknur memangg buntu nk mkn apa. Semuanya rasa tak.mau.
adoiiii
Bila pg2 kat taska ni susah sikit nk cari bekfast



Roti bun ni blh la kan alas2 perut.  Tak blh nk mkn byk2 jga kaya manis2 ni.

tp cerita bab roti bun, brand mighty white ni pilihan no 1 ciknur.

kalau inti  coklat pun sedapp.

ada je brand lain ,bykkk tp agak berbeza.
Kaya nya tak keras tu yg bestt.
bg ciknur la kan. penah beli brand lain jga x sukaa kayanya tu. Walau roti lembut. Kaya cam berketul gitu.

sekadar mkn seketul dua dgn air teh o limau.
selebihnya ank2 habiskan he heww

6 comments:

  1. sedap tu...tapi sejak ada diabetis dah tak makan kaya

    ReplyDelete
  2. sedap tu makan roti kaya cuma bg diabetic mcm abam kie ni kena kurangkan benda2 manis tu..

    ReplyDelete
  3. saya bfast kena mkn nasi....mcm nasi berlauk,nasi kerabu,nasi dagang..org klate mmg heavy bfast..kalo mkn roti kn xsempat lunch dh lapar hehe

    ReplyDelete
  4. Betul Nur, tak elok rupanya skip sarapan.

    ReplyDelete
  5. betul, memang selalu buntu bab sarapan..

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Assalamualaikum semua๐Ÿฅฐ utk makluman ciknur adalah agent produk Mamasab bakery.  Mesti penah dengar dan tahu kan. Produk mamasab mcm2 ada. B...