Wednesday, 4 August 2021

www. cekodok durian


 


14 comments:

  1. Replies
    1. alhamdulillah
      sedapp.. abis musim. dah tak da peluang mkn cekodok ni

      Delete
  2. Tak habis lg ke duriannya kak... bestnya hari2 durian

    ReplyDelete
  3. Syu pun buat cucur durian jugak.Hi3.Sedap😋

    ReplyDelete
  4. Tak pernah try dan tak pernah cuba. Tak reti nak makan durian selain buah durian tu je dan masak tempoyak ikan patin.
    durian crepe, pulut durian memang tak reti nak makan.. :) hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik nor pula cekodok dan pulut durian je blh mkn menu lain tak boleh he hee

      Delete
  5. Wah cekodok durian lagi. Nak rasa satu boleh :p

    ReplyDelete
  6. nampak sedap cekodok durian ini :)

    ReplyDelete
  7. Kombinasi pisang dan durian.

    ReplyDelete
  8. Sedapnya..lama tak mkn cekodok durian

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

mai cuci mata dgn gambar2 tart cheese♥️ tempahan hari ahad lepas Alhamdulillah  ex ank murid nk mkn2 inti campur2 4 perisa bluebery, strawbe...