Tuesday, 3 August 2021

menunggu kepulangan




😭😭😭

rinduuu tiger
seminggu hilangg
entah kemana
hilang tanpa jejak
diambil. orangkah
atau tersesatkah dia
persoalan. di minda

sehatkah dia
mkankah dia
hanya mampu berdoa
semoga tiger sehat hendaknya
Ya Allah seandainya ia tersesat atau diambil org  semoga tiger dipertemukan. dgn tuan. baru yg sgt menyayanginya

paling kesian. dgn stokin.
😭😔semakin hilang selera
semakin. kurus
kadang2 terus menanti kelibat teman ahrabnya itu muncul

tiada lg teman sepermainannya
teman gurau sendanya
teman bermain kejar kejar dlm rumah
huhuuu


hanya gambar kenangan. tiger bila rinduuu









 

19 comments:

  1. Kucing jarang boleh sesat
    Walau ditinggalkan berpuluh km pun dia pandai balik
    Mungkin ada yang berminat dekat tiger ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pun beranggapan mcm tu😔 sb tiger ni cantik mcm tiger
      mesti ada yg berminat ambik dia kan huhuuu

      Delete
  2. Cantik tiger.
    Moga tiger dalam keadaan baik-baik saja walau di mana dia berada.

    ReplyDelete
  3. Adoyai.. Kalau kucing saya hilang mahu termenung juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la sedihh sgt2 😔
      satu rumah sedih bila tiger hilang tiba2

      Delete
  4. Mungkin ada yang ambil kot.
    Kucing naniey dulu kalau hilang seminggu dua pergi menggatal cari kucing jantan. Lepas tu baru balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiger ni baru 6 bulan😔
      seminggu lebih menunggu rak balik2 juga

      Delete
  5. Semoga tiger cepat balik nanti. Kesian stokin pun rindukan tiger. Harap dia baik baiklah kat luar sana dan jumpa jalan balik nanti.

    ReplyDelete
  6. Corak pada tiger tu unik..mesti ada yag dah nampak dia dan ambil bawak balik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa mcm tu jugak huhuu
      cantik bulu tiger ni ada yg berkenan kot
      harap2 dia ok

      Delete
  7. kene cari kucing lain kot kak untuk jadi kawan stokin...
    sedihnya bila kawan tiba-tiba hilang gitu... kucing pun tahu berkawan ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada 2 ekor anak cik tam ni tp kecik lg
      kadang2 dia main juga cuma ciktam garang nampak je dia pulak marah stokin

      Delete
  8. Kat rumah ni byk btul kucing-kucing dtg menyinggah... tak tau la kucing jiran atau kucing dtg dr mana..
    sampai dak uyum dah siap bg nama plak kat kucing2 tu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu he hee
      sini pun byk kucing dtg mkn, ada yg jiran2 pun siap ada tanda nama
      ada yg kucing terbiar
      takpelah kongsi rezeki kan insyaallah selagi ada
      kucing akak ni pun asalnya kucing terbiar blkg umah ,dah beranak sayangg pula pd anak2nya tu

      Delete
  9. Tiger keluar cari awek kot.Cik Nor tunggu jer. Esok lusa ada lah dia bawak balek menantu tu😁.

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

mai cuci mata dgn gambar2 tart cheese♥️ tempahan hari ahad lepas Alhamdulillah  ex ank murid nk mkn2 inti campur2 4 perisa bluebery, strawbe...