Thursday, 29 April 2021

puding karemel



ORG YG KUAT DAN SABAR ADALAH ORG YG BERJAYA MENYEMBUNYIKAN PERASAAN SEDIHNYA
 KEPADA ORG LAIN
DAN SENTIASA MENGUKIR SENYUMAN
 DGN IKHLAS

Assalamualaikum semua





desert manis pilihan ramai ni kan

kat bazar Ramadhan mesti ada di jual

berasaskan telur dan susu

yg yg masak dgn cara mengukus dan ada jga yg dibakar

dua2 tetap sedappp 

kali ni sis try resepi yg ni

tqqq yg empunya resepi







 

7 comments:

Atiqah Najihah said...

Sedapppp! Tapi ramai sekarang yang jual pakai agar agar jadi kureng sedap kalau nak dibandingkan pakai telur huhuhu.

Anum said...

sedapnya favorite

norhidana said...

puasa hari pertama ke kedua dah dapat jiran sebelah bagi...

Syuhada Idris said...

Sedap, Syu pun baru buat minggu sudah. Bulan puasa kalau tak buat puding ni memang tak boleh. Sebab dia ni macam menu pelengkap dalam bulan puasa.

Semut Senyum said...

Assalamualaikum kak. saya setuju tu kak, org hebat adalah yang berjaya menyembunyikan perasaannya dan mampu mengukir senyuman. WAaa.. sedap nampak puding karamel tu.. cuma saya tak makan puding. ehhehe

Warisan Petani said...

Sedapnyer kalau dapat buat berbuka puasa

Nina Mads said...

Rajinnya buat.. memang sedap makan sejuk2

 Manusia itu ibarat daun jika tidak gugur ke tanah hari ini suatu hari nanti pasti akan gugur begitulah insan-insan yang kita sayang ...umpa...