Monday, 5 April 2021

mykori desert Bangi



cerita ptg semalam alang2 ke Bangi hantar si kakak ni , sambil2 tu
 
jalan2 cari

 makan 

singgah di MYKORI DESERT ni layan aiskrim sejukkk

pilihan yg menarik bila nampak tembikai 

dan anak2 berdua pilih aiskrim oreo, mangga




mula2 sampai alhamdulillah  adaaa rezeki terus dpt meja dan order

tp kemudiannya pandang blkg uikkk ramai juga beratur tunggu 

giliran.

meja pun penuh belaka





 

8 comments:

NA said...

Tidak cuba-cuba lagi Mykori. Hehe mak abah tidak minat makanan begini.

Atiqah Najihah said...

Tak pernah ada kesempatan lagi nak try Mykori ni. Btw salam kenal jugak :)

Azhafizah MN said...

Tak pernah masuk atau merasa mykori lagi. tempting tengok aiskrim tu

norhidana said...

sejak paksu tak belajar kt ukm lagi,.. lama dah tak jalan-jalan ke bangi

Syaz Rahim said...

bestnya sejuk2!

edahyukarim said...

uuu..tetiba craving mykori ni :) sedap kan..hehe

mama tisya said...

masa mykori keluar awal2 dlu..mmg best btul..smua perisa dh cuba..suka yg watermelon ngan honeydew

Abam Kie said...

menggiurkan betul ais krim tu. lebih2 lg masa panas terik camni...sedapnya!

alhamdulillah kali ni Lebat berbuah pokok jambu nnan satu ni pokok di depan rumah kakak sis kat Perak sampai terbuangg la bertaburan bwh pok...