Thursday, 15 April 2021

bila duriannn udah berbunga


assalamualaikum

salam 4 Ramadhan

minggu pertama kita berpuasa, cuaca sejuk alhamdulillah

ptg2 ujan membasahi bumi

ujan lebat 

walaupun mcm2 dugaan awal puasa ni kan seharysnya kita tetap bersyukur kerana diberi peluang berada dalam bulan ramadhan


Bila baru2 ramai up bunga2 sakura Malaysia , yg berwarna pink pepel putih bertaburan. indah pemandangan

nampak tak😍😍kita pun nak up lah bunga2 bertaburan, 

he heee  harummm nye bau

pemandangan pg 2 menyegarkan mata

skrg pokok2 buah2 tempatan asyikkk 

semuanya tengah berbunga

rambutan, durian manggis pulasan dokong

semoga ada rezeki tahun ini 

dapat menikmati nya




 

7 comments:

NA said...

Harap dapat hasilnya nanti.

Anum said...

wow bestnya

Han Hanni said...

Wah.. Nanti musim buah meriah la hasilnya. Sakan boleh makan..Syoknya

Abam Kie said...

sygnya abe kie x makan durian. cuma mampu tgok dari jauh je...

LiNa_Pg said...

Wah bestnya...tak lama lagi boleh makan buah duyan lerrrr..
Selamat berpuasa mamasara..

Atiqah Najihah said...

Wahhh nanti dahh berbuahhhh syokk lah boleh makan hehehe

Azhafizah MN said...

Tak lama lagi musim buahnya pulak. tak sabar tunggu musim durian.

 Manusia itu ibarat daun jika tidak gugur ke tanah hari ini suatu hari nanti pasti akan gugur begitulah insan-insan yang kita sayang ...umpa...