Tuesday, 4 May 2021

lotus cheese kek

ASSALAMUALAIKUM

REZEKI PALING INDAH ADALAH KITA MASIH DAPAT BANGUN DAN BERNAFAS DI SETIAP PAGI
ALHAMDULILLAH



Masuk 10 malam terakhir Ramadhan, cepatnya rasa masa

Raya PKP lg kita thn ni

nasib dah biasa beraya di perantauan ni

nak dibandingkan mula2 dulu bila tak balik berapaya di kampong

uishhhh sedih tak reti nak kabor le 

2016 buat pertama kali beraya kat kolompo je 

hari pertama lawat arwah pak kat HUKM

2017 hingga kini 2021 akhirnya hanya Raya di KLπŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”

tapi 2018, 2019 raya kedua balik juga kampung

ziarah umah sedaramara je

konvoi kami 5 beradik

2020 bila PKP raya lah di kl lg

ada 2 adik sis juga tersangkut x blh balik

tahun ni pun sama la nampaknya kita beraya di kl jga

emmm nanti posink je kat KLCC cam tahun lepas he hee

raya kali ni  jugalah tak ambik byk tempahan biskut raya , rasa lemauuu sungguhhhhh  dan mood nak snap gambar2  pun  ke laut betul sejak 2 menjak ni 

biskut2 raya dan kek pun hanya buat urk kwn2  yg wassap awal2 sblm posa

 tak mampu nak tolak😁😁



entah kenapa, suka tgk je kwn2 letak gambar menu sedap2 belaka kat status or IG




 kek lotus ni pun tempahan regular costemerr yg sgt baik hati
dan tak penah miss mengoder  segala macm kuih dariku setiap tahun setiap bulan setiap mingguuu


5 comments:

mama tisya said...

lotus biscoff cheese cake mmg sedap...sejak viral dh pernh order 2 kali....ni raya ada cookies lotus biscoff plak

bertabahla raya PKP tp saya pn dh biasa raya kl...nasibaik juga umh makmertua ngan umh mak sama daerah

norhidana said...

kira akak biasa dahla raya di kl... tp meriah la jugak jiran-jiran ada kak...

sedap betul nengok kek lotus biscoff tuh... kalau dapat lak pagi raya memang mabeles

Anum said...

sedapnya

NA said...

Alhamdulillah rezeki ada pelanggan tetap beli. Menggiurkan.

Nina Mads said...

Sedap.. teringin nk mkn tp tak ada org nk share hehe

 Manusia itu ibarat daun jika tidak gugur ke tanah hari ini suatu hari nanti pasti akan gugur begitulah insan-insan yang kita sayang ...umpa...