iklan

Wednesday, 27 March 2013

motherhood expo 13 with Norahnani

 assalamualaikum

cerita ceriti basi dah ni he hee tp baru dpt wat entry.
sempena motherhood expo di KLCC dptlah jumpa Norahnani dan anak2nya. Pusing2 jap KLCC.Walaupun masa yg singkat.



 dptlah cium baby Fiyya comel ni
 pastu makan KFC he hee suker tgk gelagat dua org budak ni mula2 malu2 kucing pastu sekejap dah mcm bestfriend he hee


9 comments:

  1. ahakkkk.. nani baru publish kat blog smlm.. gambar yg akak amik ni takde dlm stok nani pun.. best kan.. dua sahabat ni dah macam akrab je.. walaupun baru jumpa.. lenkali kita together2 lagi ye.. :) mandi kat pool KLCC sambil picnic..

    ReplyDelete
  2. wah...bestnyer...budak2 paling syok...walaupun baru ja kenal tapi cam dah lama kenal...syoknyerrr

    ReplyDelete
  3. bestnya..bbdak klu dapt brjalan mmg suka..cepat btl diorg brkawan..:)

    ReplyDelete
  4. anak-nak memang kalo berkawan senang jerkan memula malu2kan biler dah kenal kemain kan...seronok tengok dierang...

    ReplyDelete
  5. memoritu.. kitajer tak jumpa lagikan nuri..
    suatu hari nanti mungkin kan....

    ReplyDelete
  6. salam nuri..
    owhh.. ni akak dah tgk nani update aritu.. hehe.. seronok kan dpt jln2 mcm ni ngan bestfriend... akak ni entah bilalah dpt peluang outing dgn kwn2 lagi... hari cuti pun asyik sibuk manjang...

    ReplyDelete
  7. seronok nya dapat jumpa kawan blogger..semoga ukhwah terus terjalin..

    ReplyDelete
  8. ohhh dAH JUMPA YEEE...bestnyer jenjalan

    ReplyDelete

kata-kata manis