iklan

Tuesday, 5 March 2013

mari mewarna KFC


 assalamualaikum
 apa khabar
syukur alhamdulillah kita disni masih boleh menghirup udara segar, masih boleh menikmati makanan enak-enak belaka dan masih boleh tidur dgn lena di tilam yg empuk
berbanding dgn mereka2 yg dilanda musibah takkala ini

Ya Allah semoga apa yg berlaku kini akan segera pulih sperti sediakala...Amin. Hanya doa mampu dipanjatkan

berat mata memandang lagi berat bahu yg memikul
sangat mudah berkata-kata tp nak melaksanakan apa yg dikata itu yg tak mudah.....sbnya hanya ramai yg tahu berkata-kata

seharusnya bersyukur sgt2 kerana disini kita masih boleh bergembira, meraikan apa sahaja
macam anak2 kecil ini.

baru2 ni  staff KFC mengunjungi taska bersama  maskot Chicky
menyanyi menari bersama anak2 kat taska ni. 
Ada yg suker dan ada jg yg menyorok menangis ketakutan he hee
biasa la tu kan, kedatangan staff 2 KFC mengedarkan borang mari mewarna sebenarnya
utk yg berminat.  Jom mewarna Bertempat di KFC Eons Setiawangsa. Bayaran RM10 ,dpt makan kfc jg.

Tengok tu meriah kan ramai yg turut serta. Seronok tgk anak2 
ramai2 ni masing2 menyiapkan . Bukan main ceria melayan kerenah Chicky dan adora tu. 



Budak kecik ni salah seorang peserta he heee walaupun tak menang tp yg penting semangat ingin mencuba tu ada.
ssaja suka suka...memberi pendedahan pada anak2 ni supaya mereka berani menyahut cabaran ye tak. Ada bakat mungkinnn he hee tp yg pasti seronok tgk anak2 yg berani ke hadapan seperti ini






9 comments:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi rabu :)

    ReplyDelete
  2. wa meriahnya contest...seronok budak-budak tu ya.

    ReplyDelete
  3. seronok la bebudak klau xtvt cmni....tambh klau mkn free....lgi la....

    ReplyDelete
  4. seronoknya... nk join lain kali bole tak...hehehehe...

    ReplyDelete
  5. masa anak kecik2 mmg semua contest nak ikut bagi pendedahan utk anak2 tapi mmg best aktiviti gini masa anak2 akak kecik dulu pun semua nya hangkut aktiviti apa saja..

    ReplyDelete
  6. salah satu aktiviti menarik untuk anak2....

    ReplyDelete
  7. mmg seronok la bebudak tu dpt jmpa chick kfc tu..klau mak budak pon hppybjugak kot..silap2 leh tlebih xcited lg.hehe

    ReplyDelete
  8. dua tahun lepas buat kat giant kinrara.. happening... kfc memang sll der aktiviti ni..

    ReplyDelete
  9. salam sara..memang bagus aktvti mcm ni kan...kanak2 la yg pling gembira wpun xthu apa2...memang bersyukur padaNya atas segala rahmat dan nikmatNya selama ini utk kita smua..

    ReplyDelete

kata-kata manis