Jamuan minggu pertama raya. jamuan cawangan ciknur keja.
alhamdulillah meriah.
mcm2 menu dari staffs dan jga parents anak2 taska dari bby hingga anak2 Trnsit.

brownies
deco simple utk bergambar di luar.
Tengok tu dialah paling sibuk bila mama sibuk Sebenarnya tgh duk pening ni kenapa tak boleh komen kat blog lain ππ Awat takkk boleh ni Tol...
alhamdulillah...meriah sungguh tu. mcm2 menu ada
ReplyDeletewah meriahnya makanan dia.... macam2 ado..!
ReplyDeleteah ah..tarikh cun.. selamat pengantin baru to pengantin!!!
ReplyDeleteCocktail buah tu nampak mengancam sungguh la. Cuaca panas kalau minum tu segar je.
ReplyDeletewaduhhhh sedap-sedapnyaaa menu!
ReplyDeleteMenu utama tu favourite. Lengkap segala condiments dia. Berselera makan. Meriah betul juadah² potluck yang dibawa.
ReplyDeleteBanyaaak macam makanannya yaa kak. Menu utama saja dah terlihat menggoda. Apalagi dengan aneka dessert dan minuman ππ. Meriaaah jamuan rayanya.
ReplyDeleteMenu-menu pun meriah juga tu
ReplyDelete