Monday, November 27

celebrate birthday di Nan corner

Assalamualaikum.

Musim tengkujuh ni suam2 kuku la

tak sempat nk layan blog.

Sehari ke sehari baru ptg ni ok sikit 

jomm cerita awal november hari tu lg tp x sempat nk update.

mkn2 di Nan's Corner Au3 sempena bedayy ank buah paling bungsu dlm family sebelah asben.

Si Muqmin ni dah 10 tahun, kita raikan hari gembira dia, jauhh dtg dari Rawang.

Happyy bkn main dia dgn pedang panjang utk potong kek.

tak byk gambar snap he hee sb buzy mkn. Ambik buffet satu kepala rm20 je. mkn puas2.

ciknur pula order nan cheese je. Sb dah kenyang. 
 



bedayy boy senyumm je.
jd bahan usikan la sb dia paling kecik. Sepupu2 nya semua besar2 ada yg dah kawen.
Paling muda pyn ank bungsu ciknur Sarah form 4.
nasib la kan abahnya @ Ucu kawen lewat he hzz

5 comments:

  1. Happy belated birthday Muqmin. Sama umur dengan Firdaus.
    Sedap tu makan roti nan cheese panas-panas.

    ReplyDelete
  2. Entry kita pun Ada cite cheese naan juga...anyway happy belated birthday utk ank buah

    ReplyDelete
  3. seronok la Muqmin paling muda mesti banyak dapat hadiah dari kakak2 abang2 sepupu...
    pagi2 tengok nan cheese tu aishhh terliur

    ReplyDelete
  4. Seruuuu pasti acaranyaaa 😍👍... Dan lihat nan cheese di atas, langsung teringin pula. Tiap ke restoran India, atau timur tengah saya pun LBH suka pesan nan cheese. Lebih gurih ❤️

    ReplyDelete
  5. meriah sambut birthday ramai2..tempat pun cantik..

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

assalamualaikum selamat ptg❤️  penangan Bila cabut gigi dan kena mkn mknan lembut2 serta sejuk he hee maka terhasil lah puding jagung ni. ta...