Tuesday, June 22

cuci mata ✌️wordless wednesday






 

12 comments:

  1. memacam hasil tanaman akak....

    ReplyDelete
  2. dah boleh memetik hasil..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Benih bunga Telang mana ada jual? Tumbuhnya menjalar kan?

    ReplyDelete
  4. wah... akak terapi diri ke tu... seronok dpt tengok bunga2an ni. tambahan pulak tanaman sendiri membuahkan hasil.

    ReplyDelete
  5. wah rajin akak menanam ye..
    kacang botol dulu saya pun rajin tanam sebab arwah abah mmg suka makan..

    ReplyDelete
  6. Berkebun ni best dpt hasil boleh terus makan. Hehe

    ReplyDelete
  7. betik, bunga telang, bunga kemboja cina betul ke?
    bunga purple tu bunga apa ye..biasa tengok tapi tak tahu nama. Kacang botor sedap buat tumis atau ulam

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Assalamualaikum semua๐Ÿฅฐ utk makluman ciknur adalah agent produk Mamasab bakery.  Mesti penah dengar dan tahu kan. Produk mamasab mcm2 ada. B...