Thursday, February 29

ubi lambung di keramat

Assalamualaikum

slmt ptg.

penutup febuary baru muncul ekk

he hee adoii bila cuti sekolah kan

ntah apa2 dibuatnya. sampai x sempat update blog. 



hari ni dpt menikmati bebola ubi lmbung viral ni

ada kat keramat ooo takpayah pi jauh2. alhamdulillah

tp bkn ciknur yg beli, kawan tolong belikan. he hee

sedapp lembut.

tp bg ciknur lg suka mkn tanpa coklat ni. 


mehh sapa nk try. dtg sini

dekat dgn eons setiawangsa. 



 

10 comments:

  1. Dh 2 hari blk keje tgknorg beratur pjg beli

    ReplyDelete
  2. ldy x pernah makan ubi ni.. copmel sungguh.. bulat2..

    ReplyDelete
  3. Makanan viral apa pulak ni cikNur. Ketinggalan sungguh saya 😄
    Ni getuk ubi ke?

    ReplyDelete
  4. ya Allah...getuk ubi Linda taw lah..ubi lambung, x tahu pulak...hihihi

    ReplyDelete
  5. menarik ni..kalau MA pun mau terjebak ni

    ReplyDelete
  6. Ubi lambung? tak pernah try lagi.....

    ReplyDelete
  7. Tak pernah cuba lagi sejak viral. Macam sedap je sebab suka ubi keledek.

    ReplyDelete
  8. byk kali lalu lalang ubi lambung ni kat FYP TikTok.. nanti nak kena cuba buat hehe

    ReplyDelete
  9. Ini banyak dijual di sini. Dan dulu makanan fav saya saat masih sekolah. Soalnya dijual juga zaman sekolah dulu. Kalo di Jakarta banyak dijual di pusat kuliner malam. Biasanya selalu ada. Memang sedap 😍

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

 Assalamualaikum salam 15 Ramadan. Alhamdulillah "Wajib hukumnya bg org yg sedang berpuasa utk meninggalkan ghibah(membicarakan keburuk...