Tuesday, February 20

ke klinik gigi akhirnya


 Alhamdulillah

lega.. hilang debaran bila. melngkah keluar dri bilik ni

syukur bila doktor  kta semua berjln lancar ♥️ dari jam 11 hingga 12.30

tiada masalah. 

sbnya dah  lama bertangguh he hee dari bln 12 asyik tangguh nak ke tak nak cabut

bila gigi retak akibat satu tragedi he hee #tragedi bulan disember

heheee hanya diriku  dan DIA yg tahu

akhirnya terpaksa dikorbankan jga gg taringku

da tak blh diselamatkan kata doktor.

mahal emm pejam mata je asalkan proses ni tak menyakitkan.

berkorban jga tu kan. 

9 comments:

  1. paling seram nak pergi klinik gigi..ingat saya kecik2 dulu dah duduk dah nganga mulut depan doktor tiba2 cabut lari keluar klinik,kesian mak saya nak kena kejar haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. he hee akak pun ada cerita zaman kecik cabut gg ni
      dah tua2 ni takut jga tp bila terpaksa akur lah
      sekbaik ada doktor baik

      Delete
  2. Menyeramkan betul kalau jumpa dentist ni.

    ReplyDelete
  3. Memang legaaa sangat kan kalau dah selesai bab gigi ni.
    Alhamdulillah proses berjalan lancar.

    ReplyDelete
  4. cikla pun baru ni terpaksa menyerah diri ke denstist gak.. tak tahan dh sakit gigi on off.

    ReplyDelete
  5. Bila dengar cabut gigi terus teringat kalau sakit gigi ni tak tahan ohhhh....

    ReplyDelete
  6. ammi kalau sakit gigi mmg tak mampu la nak tahan sampai berbulan2...harini sakit silap2 esok dah hilang gigi tu

    ReplyDelete
  7. Aisssh, sampai harus dicabut gigi taring kak? Memanglah kalo dah masalah gigi, dingin badan langsung. Rasa seram. Saya pun begitu juga. Tapi mau gimana kan, nak tak nak memang hrs ke dentist kalo dah masalah 😅

    ReplyDelete
  8. tragedi disember ..alahai ..kenapa tu jatuh ker sampai retak gigi taring , tapi kalau dah dokter pun cakap tak dapat nak buat apa-apa lebih baik operation jer kan , takut nanti sakitnya melarat pulak

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

 Assalamualaikum salam 15 Ramadan. Alhamdulillah "Wajib hukumnya bg org yg sedang berpuasa utk meninggalkan ghibah(membicarakan keburuk...