Wednesday, June 8

Teka harga


 Assalamualaikum semua

alhamdulillah cuara cerah pg ni. 

Pokok2 segar sb hujan membasahi bumi awal2 pg.🥰

jalan pun lenggang sb cuti sekolah

🥰🥰

okeyyyy sempena bulan June yg sgt istimewa. Bulan kelahiran ciknur

Istimewa dlm june juga adalah  *anniversary arwah mak ayah😌 12 june

dan  4 adikberadik ciknur dilahirkan bln june

anak2 buah jga ramai June

sblh asben pun ank2 buah ramai june girl✌️🥰

👉wokeyy  ciknur nk kongsi rezeki 

dgn pemberian hadiah pd Peneka yg paling tepat ya.

nk buat giveaway tak pandai so buat teka teki je 😁

*jomm *Teka harga nasi kat atas tu✌️

👉Nasi putih + ayam goreng + ulam pegaga dn sambal belacan sikit.

?????? agak2 korang berapa RM

Ada ke org mkn mcm.ni he heee

 Adaaaa 😁🤭


 **masa teka  hingga12 hb june. 


16 comments:

  1. bln june byk tarikh istimewa ye...cuba teka rm 5

    ReplyDelete
  2. Rm 7 tak pun rm8 kot kak, maklum sekarang ayam dah mahal mau seketul rm4 ke rm5... ehheheh

    ReplyDelete
  3. RM6 (ayam seketul 4, nasi 1, ulam 1) ahaksss

    ReplyDelete
  4. Ramainya June babies dlm keluarga Cik Nur 🤩
    PH teka RM6.50. kalau betul belanja nasi ni ye Cik Nur :)

    ReplyDelete
  5. saya teka RM7.00..hehe..

    ReplyDelete
  6. Wah! Jun yang sarat dengan tarikh bermakna. Teka harga RM5

    ReplyDelete
  7. Wah, Jun memang bulan yang istimewa buat Cik Nur dan keluarga. Banyak keraian!
    Saya teka RM6.

    ReplyDelete
  8. Ramai yang lahir bulan sama boleh sambut ramai ramai sekali..

    Naniey teka RM5.50

    ReplyDelete
  9. Wah samalah kita, kelahiran Jun 😊

    Emm..akak teka RM4 lah. Dengan andaian tempat ni jual murah, RM4 dapat semua tu..hehe

    ReplyDelete
  10. Rm5.50..50 sen tang ulam tu

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Assalamualaikum semua🥰 utk makluman ciknur adalah agent produk Mamasab bakery.  Mesti penah dengar dan tahu kan. Produk mamasab mcm2 ada. B...