Monday, June 20

macam macam Gaya tidur


Disebabkan penuh galery kat hp ciknur gambar2 kucing so upload sinilah 
simpan kenangan he jeee
adoii

encemmm tak sy✌️🤭muka.seriusss nau kan wiwi ni tp alahaiii manja suaranya pelan je

sy snowy @ wiwi
sayanggg mama ni..tukang kejut mama bangun awal . 4.30 Ke 5 pg mesti selit msk bilik ,pastu gigit2 nya rambut mama
selagi tak bangunn ditunggunya hujung kepala.

bawah ni pula.yoyen and gengg
yoyen juniur🥰 Cibu, lola, loli, comel dan.lili dah sebulan lebih. baby 1 syawal
Tgh aktif  bermain ....abisss dah segala bendaa diteroka.😇😇😇

yg buat mama.tambah pening.tambah budget 



ni comot @ nyomot pun makin gemuk.skrg 
ni satu pesen tido dia.suka.dkt pintu menyenget jew



kalau dua beranak ni tido xleh kacau ha haaaa
memang terlentang kuak stail nya
lenaaa betul
makkin @ Stokin dan satu satunya waris dia  snowy



tengokkk tu gaya makkin tido
anak2 yoyen pun manja dgn makkin ni

tumpangg kasih sayang makkin
yg baik sgtt ni
tak kisah pun anak sapa, mesti dijilat2 




 

5 comments:

  1. Ketawa saya tengok gaya tidur kucing-kucing ciknur ni.
    Siap ada yang suka tidur senget dekat pintu 😄

    ReplyDelete
  2. Banyaknya kucing Ciknur 🤩
    Nyomot tu penjaga pintu agaknya :)

    ReplyDelete
  3. geramnya tengok wiwi.. putih melepak. kucing kt rumah mcm tulah selagi tak bangun subuh akan tunggu di muka/kepala

    ReplyDelete
  4. Aduh!!! semuanya gebu-gebas. Ini kalau time bergurau main lari-lari bertabahlah kita kan

    ReplyDelete
  5. Geramnya tengok anak-anak bulus ni. Wiwi sungguh kacak bergaya hehehe

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Assalamualaikum Selamat berhari minggu. Lupakan sekejap ga anniversary.☺️ Kisah ahad lepas weeding ank buah ciknur sorang ni. Anak sulong ka...