Friday, 28 December 2012

entry 12/12/2012...SELAMAT PENGANTIN BARU adik iparku

 Assalamualaikum
Sebelum tirai 2012 berlalu bebarapa hari sahaja lg, nak jg wat entry  majlis nikah kawin adik bungsu asben ucu Nazari dgn pasangannya cik Norizan yg berlangsung pada 12/12/12 yg lalu. Cantik tarihk ni pada angkanya ... mungkin senang nak ingat kot.
Majlis kecil ni dihadiri keluarga terdekat dan jiran2 je. Memandangkan tarihk hari bekerja  nikahnya dibuat pada petang selepas asar. Sedikit jamuan makan malam dan kuih muih, Ucu ni adik lelaki yg bungsu asben .Syukur alhamdulillah akhirnya sampai jg jodohnya walaupun agak lewat he he  Apapun selesai sudah, insyaallah ada rezeki majlis lebih meriah tahun depan kot, dlm plan.



 SIL & family dari Alor Gajah Melaka dan bil dan 2 anknya dari Tampin
family abang ipar KL bersama anak menantu dan cucu2nya

Sil dan familynya dari Rawang
desert yg paling laris...coklat





10 comments:

Amie said...

Tahniah! Moga pengantin baru dapat melayari bahtera rumah tangga penuh berbahagia... hingga ke syurga!

Hafizah Mohamad said...

tahniah Mama Sara Nur....dapat adik ipo baru...boleh tanya x umur Mama Sara Nur berapa yer...he he he...***nak nyibuk sikit...sedapnya tgk cekelat fauntan tu....cicah ngan apa...dapnyer....dap dap dap....date kenduri pun cantik....=)

rahel said...

Tahniah....selamat pengantin baru....semoga bahagia hingga ke syurga...amin.

ieda said...

tahniah !

kalau dah jodoh x akan kemana kan ..
walau dah lewat bila dah janji allah .. tetap akan ada ;)

mama sara nur said...

tq k.amie

mama sara nur said...

tq he he umur alamak nape yek? he he agak2 berapa,...adik ipar kita tua 15 thn dari sy ha ha ank2 buah pulak sebaya umur

mama sara nur said...

tq Rahel...
amin

mama sara nur said...

betul kan Eida...sampai masanya adalah tak kira awal atau lanjut ..alhamdulillah akhirnya berteman jg

uNa said...

Tahniah kpd pengantin baru ni ek..semoga ikatan yang terjalin ni kekal ke akhirnya..aminn..

MulutPayau said...

tahniah dan selamat pengantin baru utk adik mama nur sara..semoga khidupan yg dilalui akan sntiasa diberkati oleh Allah...

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...