Wednesday, December 6

pisang nangka


 morning❤️✌️

Alhamdulillah
pokok pisang nangka dah berbuah.
di kebun mini he hee
walau tak besar tp ada jga kan.
ciknur sent gambar kat kakak di kg
tak bleh lawan la pisang dia disana setandan pun besar gedabak.
bersusun gemuk2 lak tu

ni kat kl dpt 5 sikat je. ✌️☺️

10 comments:

  1. sedapnya pisang nangka...linda mmg suka

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama he hee suka sb rasa masam2 , buat pengat sedapp

      Delete
  2. Sedapnya...Dah lama tak makan pisang nangka.,,

    ReplyDelete
  3. takpe janji ada kan kak, moga lps ni buah lagi menjadi

    ReplyDelete
  4. Boleh makan cucoq pisang nangka la tak lama lagi Ciknur ye :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.
    Tak lama lagi bolehlah menuai hasil.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah 5 sisir pn byk juga tu. sedapnya digoreng nanti

    ReplyDelete
  7. Baru dengar jenis pisang nangka. Tapj bisa jadi namanya beda di sinj. Saya tak terlalu tahu pula jenis2 pisang ni kak 😅

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

assalamualaikum selamat ptg❤️  penangan Bila cabut gigi dan kena mkn mknan lembut2 serta sejuk he hee maka terhasil lah puding jagung ni. ta...