Friday, 7 March 2014

kek karemel


assalamualaikum

harap2 semua teman2 di alam maya ini sehat2 belaka ye
dan sentiasa diberkati
apa juga yg berlaku,itu adalah lumrah kehidupan.
sbgai hambaNya, redha terima setiap ujian dgn sabar
insyaallah
sepanjang minggu ni macam2 yg berlaku kan.
Dengan masa yg  terasa begitu pantas berlalu.
hari ke hari bulan berganti bulan, dlm tak sedar usia semakin bertambah. kadang2 terfikir sejenak apa yang apa agaknya akan berlaku pada kehidupan akan  datang., pada alam yg kekal abadi utk kita kelak
ya Allah .....apakah amalanku cukup sempurna
solatku...Muhasabah diri
semoga kehidupan selesa yg dilalui saat ini tidak melalaikan hambamu ini ....




sekadar tontonan mata. dari sunyi tanpa entrykan
kek karemel berhias dgn buah peach dan anggur.
permintaan teman sekerja kat Taska yg nak makan kek tp nak ada buah2. Nak buat palova malas pula so buat kek karemel dan letak buah je he hee boleh gitu.
ok layan ye


8 comments:

Cho Zila said...

layan jerler kalau dah ada atas meja... kita yang tak buat langsung tak lerh nak kata apaler...
sahabat... untuk selamanya..

Umie Jazz said...

Assalamualaikum sara rajinnyer buat kek keremel....nmpk sedap sungguh...

Amie said...

Serius... terliur saya dibuatnya!!!!!

Bbwana adienia said...

sedapnya kek karamel tu kak..sya dah lama x buat kek ni..

fazianbatrisyia said...

wah sedapnya...untung dpt kawan yg rajin tunaikan permintaan ni.
sy penah buat 2x jek tak ulang buat lg.
kalau nak buat yg cantik mcm akak buat ni mcm mana ye...
.yg sy buat tu meleleh caramel kat kek, tak cantik.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tambah sedap kek karamel mkn dgn buah... kadang puding karamel pun akak suka mkn dgn buah..

Adilah Manaf Celik Vitamin said...

Nampak sedap betul kek tu. Terliur saya dibuatnya.

Maksimumkan Peluang Anda Untuk Hamil.

mummY daniSha said...

cam sedap je..x pena dgr pulak kek lumut hehe

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...