iklan

Wednesday, 1 January 2014

selamat menempuh alam persekolahan 2014


assalamualaikum

sessi baru bermula esok.
melangkah kembali ke sekolah seperti  biasa ye wahai anak2 
buat anak2 yg baru melangkah ke tahun satu dan tingkatan satu
selamat melalui episod baru ye.


Alhamdulillah nampaknya ceria belaka anak2 kita nak g sekolah.
si kecik Sarah ni tak sabar sebenarnya nak jumpa kawan-kawannya
tgk anak2 lain jg semuanya tak meragam.
semua bersemangat nak bersekolah 


Kakak Tisha thn ni ke Smk dah. Teringat ketika msk form 1 dulu



8 comments:

  1. anak2 saya pun excited betul pagi ni ke sekolah.rindu kawan2 kot dorg ni semua

    ReplyDelete
  2. Comelnya sibongsu tu...kakak nampak dah matang....anak saya yang sebaya kakak paling kecik dalam kelas...he he...lega bila anak2 dah masuk sekolah kan..cuma lepas ni sibuk hantar dan ambik pulak :)

    ReplyDelete
  3. Anak sy no.2 naik darjah 1.. sama la...moga dpat menyesuaikan diri...

    ReplyDelete
  4. seronok tengok gambar anak-anak yang ceria ke sekolah..

    ReplyDelete
  5. salam
    singgah pagi
    sory x sempat nak komen banyak bz day

    ReplyDelete
  6. sama mcm mala dulu. yg sulung masuk form1 yg bongsu masuk drj1

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru...anak2 pun ke sekolah yg baru.

    ReplyDelete
  8. Teringin jugak nak menghantar anak-anak ke sekolah.... tapi masing-masing sume dah besar dan di univ skrg. Saat menghantar anak masuk darjah 1 sebenarnya itulah saat manis dlm hidup kita sebagai ibu bapa dimana hari dimana kita meninggalkan mereka di pintu pagar sekolah dengan seribu harapan agar mereka menjadi insan yang berguna untuk agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete

kata-kata manis