iklan

Monday, 6 January 2014

selamat hari lahir Saif al Muqmin & Sarah Nur Izzati

 assalamualaikum

alhamdulillah 5 jan genaplah 14 tahun usia anak bujang sorang mama ni dan 6 jan pula anak dara bungsu mama genap 7 tahun, setiap tahun kami kongsi kek besday tau
he hee
senang keja mama kan

Syukur alhamdulillah, harapan dan doa mama serta abah anak2 membesar sehat sempurna dan sentiasa beroleh kejayaan di dunia jg akhirat.
jadi anak yg baik, soleh dan solehah....Amin

sekadar berkongsi gambar2 sbgai kenangan saat2 gembira semalam.
kek feberet si abang Is ni kek butterscoth walnut
ala2 SR he hee



1,2, 3 tiuppppppppp he he



entry akan datang resepi ke ye

11 comments:

  1. Salam mama sara Nur.Sealmat ulangtahun utk Saif al Muqmin & Sarah Nur Izzati...mudahkn sekali sambut berdua..xyah beli kek 2-3 kali.hihi

    ReplyDelete
  2. Hepy bezday utk mrreka berdua...cantik kek tu .....mcm kek durian!

    ReplyDelete
  3. Hepi Besdei untuk abang dan adik...dekat2 lak nama anak sulong kita...Mukminin :)

    ReplyDelete
  4. Kek chumill..epy bthdy utk 2dua yer..

    ReplyDelete
  5. wahh! happy birthday buat mrk kak.. moga pgj umur & murah rezeki..berjaya dunia akhirat..amin!..
    mesti sedap kek mama buatkan...:)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum sara..hepy bfdy utk anak bujang dan ank dara sara..wah bak mai Uj sepotong..nmpk sedaplah kek tu...;)

    ReplyDelete
  7. happy birthday adik2..
    macam saya kak..
    saya 4hb ayah saya 6hb
    share cake tiap tahun kak,,
    jimat and meriah..
    ^_^

    ReplyDelete
  8. happy besday...Saif dan Sarah...anak akak pun tarikh berturut2 mcm ni..27 otc 1995 dan 28 otc 1991

    ReplyDelete
  9. assalam nuri..lama nya kzu tak menyinggah sini..sibuk bebebo..

    selamat hari lahir buat kedua anakanda..semoga jadi insan yg baik baik yer..insyaAllah.

    tak balik tepeng ker..

    ReplyDelete
  10. nampak sedap sangat kek tu bila nampak sos butterscoth meleleh2... hehe.. pandai & rajin sangat Nuri mencubanya...
    senang bila anak besday dekat2... leh sharing kek.. lebih special kek mama buat sendiri... hehe..
    happy birthday abg Is & adik Sarah ye... moga kedua2 bradik ini menjadi anak yang terbaik buat ibu bapa... amin..

    ReplyDelete
  11. untung mama pandai buat kek kegemaran anak dia. Happy belated birthday utk anak2 akak...Cemerlang dunia akhirat...amin

    ReplyDelete

kata-kata manis