iklan

Saturday, 23 February 2013

roti manis



assalamualaikum

selamat berhari minggu

hari ni nak kongsikan resepi roti pula. Lupa la hari apa buat he eee sebelum raya cina lg tp x sempat nak transfer dari hp ke laptop tu yg lambt wat entry. 



ikutkan tak rajin sebenarnya nak meroti-roti ni. 
Lainlah ada bm tu tp cuma satu sebab iaitu sayangkan tepung roti yg masih ada separuh peket tu. Kalau biarkan pasti expired date lah. Biasa kan duk simpan dalam peti ais. 

cari resepi di blog http://www.jintanmanis.com yg sgt pandai meroti dan banyak resepi2 roti di sini-dohasasrotimanis 
tqqqqqqqq Ros

banyak jg dapatnya jenuh la makan, 
cicah dgn air milo pun sedappp

7 comments:

  1. akak pun lama tak meroti ni sbb takda permintaan dari anak2 kalau ada pasti tingin nak buat sedap tu nampak gebus gebas aje kan,,

    ReplyDelete
  2. Teringin nak buat roti gebu gini kak....tp x de bm...nak bole try la resepinya...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Mama Sara Nur...
    teringin nak makan roti buatan sendiri, buat masa ini belum lagi mahir nak buat... in shaa Allah, satu hari nanti nak belajar, nak cuba juga.

    ReplyDelete
  4. hebat lah nuri ni..xder BM tu pun roti menjadi jer...klu guna BM lagilah

    ReplyDelete
  5. nak meroti mmg kena steady moodnya,tapi klu tgk tepung takut expired mmg kena gagah jugalah kan kak..

    ReplyDelete
  6. paling suka buat roti...kepuasan tak terhingga!

    ReplyDelete
  7. salam kak.. adui.. sedapnya roti..

    ReplyDelete

kata-kata manis