Monday, March 4

peringatan utk diri



 

2 comments:

  1. Ingatan buat saya jugak. Terima kasih cikNur.

    ReplyDelete
  2. Good reminder kak 👍. Orang2 banyak terlena dengan pujian kan. Saya dulu kerja di perusahaan yang memang tugasnya hrs mencurigai Orang2, ga boleh kagum begitu aja ketika melihat rekening mereka yang banyak, kerja bagus dll. Jadi ntah kenapa, segala pujian yg diberi ke saya, dulu saya anggab hanya basa basi supaya aplikasi mereka bisa saya approve 😄.

    Mungkin masih terbawa dengan kebiasaan itu, jadinya setiap dengar pujian, bawaan saya curiga. Kenapa nih muji2 😂... Ada mau nya kah 😄.

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

 Assalamualaikum salam. syawal.  sedar tak sedar dah hampir penghujung april ni makin lama pula.x update blog jalan2 tgk blog pun tidakk maa...