Sunday, December 27

apam gula hangus


ASSALAMUALAIKUM SEMUA

Alhamdulillah masih diberi peluang bertemu disini

pantasnya masa berlalu , tak puas lg bercuti di kampung rasanya

mcm nak lma2 lg disana  he hee

tapi apakan daya kan

ikutkan hati ni nak je lama lamaaan  



 byk cerita dan bermcm2 juga yg terjadi

rasa tangan pun gatal nak menulis

ok cerita apam gula hangus dulu lah ye

lama tak buat apam ni tiba2 hari tu teringat dan teringin pula

maka terjadilah ia di pagi hari

mudah sb hanguskan je sikit gula dan kita blend je bhn2 ni pastu 

 kukus dlm bekas kecik2 gini

sedap mkn panas2 gitu

resepi disini ye 👉👉Apam Gula Hangus

ok jumpa lagi


11 comments:

  1. sedapnya apam tu, lama tak dapat

    ReplyDelete
  2. orang yang teror masak memang kata mudah... hahahha
    dana kadang teringin tp tulah risau tak jadi... ada jugak dah save resepi... nanti nak cuba tpi tak terbuat2 hehehe

    ReplyDelete
  3. Sedap tu...kalau akak bkn ja utk sarapan..utk minum ptg pun sedapppp

    ReplyDelete
  4. Kalau teringin tu terus rajin nak buat, kan. Lama jugak tak makan apam gula hangus. Cantik guna acuan ni.

    ReplyDelete
  5. ammi ni walaupun merentas negeri dah dibenarkan..
    tapi semangat nak merentas balik tu dah hilang...seperti hilangnya mama dari hidup ni.
    Al-Fatihah buat mama

    ReplyDelete
  6. Saya pun dah lama sangat tak buat apam gula hangus.

    ReplyDelete
  7. Pandainya buat apam, jadi elok. Sedap teringin pula..

    ReplyDelete
  8. lama x buat, elok je kejadiannya...

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Dah sarapan? Dah sarapan? kadang2 pening mikir nk makan apa pg2 ni kan. Selalu skip tapi sebenarnya x elok rupanya. Nasi lemak, roti canai a...