Wednesday, October 7

kellie castle Perak

 

Bila belek2 galery foto , terlihat foto2 masa singgah di Kellie Castle Perak ni, masa dtg sini 

kalau tak salah ingatan bulan disember 2019

upload je lah kat blog simpan sbgai kenangan kan kan

fisrtime singgah sini😚 Anak kelahiran Perak tp Perak pun belum habis jelajah he hee

menarik bila baca cerita al kisahnya yg ada dipamerkan kat dinding2 dalam ni

dan sis round juga semua tempat2 dlm ni belakang yg bangunan separuh siap tu

batu batanya yg cantik, port bergambar byk lah , menarik belaka sampai 

atas bumbung pun gagah jga la naik walauuu gayatttnya aiii

pengunjung pun taklah ramai sangat

bayaran masuk murah je berepa ringgit sj



anak dara sis la berposink,😉




4 comments:

  1. Saya pun belum pernah pergi Kellie's Castle.

    ReplyDelete
  2. belum pernah sampai, insyaallah akan ke sana andai ada rezeki

    ReplyDelete
  3. Dengarnya ada seram-seram sikit di sini, tapi saya nak datang juga ke sini suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  4. tak pernah jalan-jalan perak lagi... kellie castle yang penuh misteri...

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

assalamualaikum salam.jumaat♥️ musim durian  sudah tiba. skrg sana sini bau semerbak. kiri kanan dpn belakang jiran2 bau durian. hari2 longo...