iklan

Thursday, 10 May 2012

TIRAMISU LAGI

ASSALAMUALAIKUM

Tiramisu lagi sb nak habiskan belen cheese mascarpone dan biskut hari tu. cuma  kali wat dlm satu bekas besar dan kecik camni senang sikit budak2 ni makan. Cedok je guna sudu kan.


layan ni memang sedap sampai menjilat jari. Resepi pun  sebelum ni dah cuba. Alhamdulillah burrrrr kenyang si abang Is he he Sekali sekala je boleh buat ni ye.

5 comments:

  1. salam mama sara, nak semangkuk!

    ReplyDelete
  2. Mama Sara...nk 1 yg bekas tu ehhh...sedap ni...

    ReplyDelete
  3. salam mama sara...nk bwk makaroni..dh abih pulak..aternya bawak pinggan kosong je le nk ngendeng tiramisu glemer tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he ummi ater tiramisunya dah abih juge he he

      Delete
  4. enak! .. pasti bertambah kalori hehehe...makan sikit sikit boleh jer...

    ReplyDelete

kata-kata manis