iklan

Tuesday, 29 May 2012

kek pisang lagi



assalamualaikum

hari kedua cuti persekolahan yg amat amat kecoh huwaaaa bising gamat ngan suara budak2 ni. dari tiga tambah lagi 3.  3 orang lagi budak (anak SIL) memang kecoh habisss
hyperaktif  kot..he he


dari pening2 kepala marah2 kat diorg baik baking apa yg patut ye tak he he lagi baik
wat kek pisang boleh juga makan waktu petang2. Kek pisang entah kali keberapa dah buat ni. Selalu anak buah yg duk Desa Pandan tu duk request order. memang feberet dia anak beranak. Kalau order mesti 2 ketul kalu satu x cukup kang abahnya x dapat rasa, habis kat anak2nya 4 orang tu je.

resepi pun masih sama, suker ngan resepi ni sedappp. lembut gebus.


6 comments:

  1. teringat kat pisang bersikat2 masuk peti sejuk takut lebam... belum terusik lagi, ken but kek pisang juga nih..

    ReplyDelete
  2. Salam Mamasaranur. ada kek pisang juga...mcm janji pula....kalau lembut dan gebu mmg ulang buat tak puaskan....
    budak2 gitulahkan bila dpt berkumpul...riuh rendah...gembira...

    ReplyDelete
  3. tengok kek pisang ni..mengingatkan sy dgn kakak sy yg no2..dia tak makan pisang.sentuh pun takmo..tapi kalau kek pisang, makan pulak dia

    ReplyDelete
  4. As salam mamsaranur.
    Sedapnya kek pisang...baru 2 hari lepas sis buat,tak sempat nak snap gambar dah licin.

    ReplyDelete
  5. Kek pisang antara kegemaran selalu beli dikedai sahaja.

    ReplyDelete
  6. Rajinnya akak buat.. Mesti anak2 suka.. Cantik teksturnya.

    ReplyDelete

kata-kata manis