iklan

Monday, 12 December 2011

kek coklat kukus





Assalamualaikum 

Semalam berkesempatan ke rumah abang yg baru pulang dari Mekah. Alhamdulillah gembira tgk kegembiraan abangku itu...berseri-seri kan org balik HAJI ni. Bila pulak turn daku ni....
Seronok dengar dia bercerita tentang apa yg dilalui di sana. 
Dah kalu nak ke rumah abang Nan ni mesti bawa sesuatu kan...anak2nye seramai 6 org tu memang kaki makan he he biasa le kan . Tapi yg ada 5 sb yg sulong di UPSI. Tiapkali dtg sana memang budak2 ni mintak kek coklat je. Tu yg senang keja makcik diorg ni ...


 macam2  resepi kek coklat ada kan....yg bakar yg kukus. kek coklat tak yah telur, kek coklat yg guna butter dan kek coklat yg pakai minyak jagung....
tp kan mesti nk cari yg senang wat ye tak...


kebanyakan blog2 ada resepi kek coklat ni. 
ada masa nanti nak masukkan resepi kat sini...skrg tak sempat lg..


ok jumpa lg...










3 comments:

  1. wahhh... teringat kek coklat kak bawa hari tu kak.. sedap...

    ReplyDelete
  2. Aslmkum mamasaranur

    kalau kek coklat mmg kegemaran anak2kan...sesuai utk buat tangan sbb pasti laku....

    ReplyDelete
  3. wah!! coklat yg meleleh yg tak tahan tgok tu...
    sy pun baru buat haritu utk besday...

    ReplyDelete

kata-kata manis