Tuesday, 15 November 2011

persahabatan


kita kawan baik selamanya...kan LOVELY FRIEND  SARAH & ATIKAH


 alangkah seronoknya kalau punyai sahabat baik, sahabat yg dapat berkongsi segalanya suka dan duka, yg saling faham memahami dan paling penting sahabat yg cukup faham dgn diri kita. masih adakah sebegitu??????? kalau masa era persekolahan dulu memang tak sah kalau tak ada sahabat setia ni kan, kesana-sini menemani bahkan sampai je sekolah sahabt kita dululah yg di cari. andai salah seorang tak hadir alamaknye hari itu moyok je kan. tak ada kawan nak ketawa bersama. bukanlah kita hanya berkawan dengan seorang sahaja tapi kan yg seorang itulah lebih rapat...itulah sahabat 

4 comments:

Mamasya said...

Aslmkum mamasara Nur

Alahai comei Sarah & Atikah. betul tu mamasara Nur masa sek pasti nak ada kwn teman nak ke mana-mana.

mama sara nur said...

wslm
he he tq mamasya, cousin yg kamceng bila masing2 balik kg je...

JaSSNaNi said...

akak... wat per tu? eheheh.. jumpa lagi, kali ni nani follow akak terus.. :) cantek lah blog akak ni.. pandai akak conduct ye.. :) nani nye blog mcm2 dah jadi.. eheheh..

suka la tengok farah ngan kawannye tu, pandai dia berkawan..

Ucu Faridah said...

dua 2 comel...dua2 pandai berposing...

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...