iklan

Saturday, 19 November 2011

kuih lapis lagi

assalamualaikum & selamat bercuti sekolah


sekejap je kan dahpun cuti sekolah akhir tahun, cuti panjang wat anak2 sekolah. bermakna tak lama lg juga la tahun baru,,,kan kan,,
pantas sungguh masa beredar  dalam sedar tak sedar je kan .Cuti-cuti sekolah ni para2 ibu tentu buzy habis kan,,, buzy ngan karenah anak2 le...he he 


masa ni la anak2 yg tinggal asrama nak menempek-nempek ngan makayah dan adik2 kan he he. ala kita dulu kan masa sekolah pun camtu cuti panjang ni la ditunggu-tunggu.hihi pelajar2 yg duk asrama lagi la melompat sakan time ni yessss balik kampung he hee bukan apa selalunya sebulan 2 kali je leh balik jumpa keluarga kan,,,,bila dah tinggalkan zaman sekolah ni rindu lak tetiba kat kenangan masa duk asrama  kenangan yg pelbagai kisah suka dan duka

citer cerita gak kan, anak2 nak makan tu, nak makan ape yek??? apakata wat kuih lapis ok gak kan ...wokey jom tengok kuih lapisku ini ye. sesaja je wat kaler hijau, asyik pink je kata sarah tapi camne pun kena gak sikit kaler feberetnye itewww
resepi dah letak sebelum ni kan, dari dapur kak ann periuk tanah yg duk Putrajaya sana. Memang best kuih lapis Kak Ann ni. paling besttttt tq very2 much sb share resepi ni..

oklah dah kepenatan ni citer pasal cuti tapi kan kita tak cuti pun he he
dah ada yg bertanya tu cuti2 ni tak kemana ke mama? he he tanyalah abah tu kata si mama ...si abah punye jawapan yg selamber hi hih no komennnnn
selamat bercuti ye wat anak2 dan selamat melayan anak2 anda ye para ibu-ibu...

wassalam...


4 comments:

  1. mengancam la kalor kuih lapis ni..ucu dah bertahun tak buat..terliur la pulak..

    ReplyDelete
  2. tq Ucu, he he tokey kek mesti buzy wat kek..

    ReplyDelete
  3. hai nuri... dah lama tak berkomen2 gitu.. selalu kat fpjerkan tapi rasanya dah ramai yang tak main fp lagi kot.. so jumpa kat blog lak.. ingatker lagi ngan temanni ha... nampak selera kombinasi warnanyatu...

    ReplyDelete
  4. ingatttt he he rindu la rindu Cho ...
    Tu la fp dah lama x tgk pun skrg baru bermula nk berblog he he selamat jumpa kembali di disini ye..

    ReplyDelete

kata-kata manis