Wednesday, September 2

Makan Rojak mesti ada cendol


 Makan rojak mesti ada cendol sekali he hee

Kenapaaa ye


Tetibaaa teringin pula bila jumpa gambar ni

Bedekatan rumah ada rojak dan cendol sedappp bg tekak ciknur la

Rajin tghari kalau ketandusan idea nk mkn apa akak en suami lepak mkn rojak arwah pakcik ni

Dah 2 tahun kot arwah takda so tak dpt la nak lepak2 minum cendol

Aishhhh teringatt pula

Sedapp cendol sb guna santan fresh 

Skrg kebykan guna susu i rqk sukaaa

Kalau rojak kat pak mail setiawangsa tu ok sedapp

Tp mimggi ni tutup daaa sb foot court tutup tgh renovation 


Sebenarnya tghh bosan jga ha haa cutisekolah ni anak2 transit xda



1 comment:

  1. Terliuq pulak tengok cendol tu... Cantik pulak warna hijaunya. Ditengahari yang terik ni pekena cendol memang sedap kan.

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

 Makan rojak mesti ada cendol sekali he hee Kenapaaa ye Tetibaaa teringin pula bila jumpa gambar ni Bedekatan rumah ada rojak dan cendol sed...