Wednesday, August 14

salad dgn sos Thousand island menu 3 hari berturut turut



Assalamualaikum
selamat pagi❤

tak ada cerita menarik atau kisah bergambar.
Biasaa la. Cik nur ni malasnya aii
sejak dua memenjak ni.

Jadi la. kan snapp gambar salad ni.
Menu simple tp sggtt sedapp

Menu 3  hari berturut,

makan benda yg sama bolehh gitu he hee

tghari dan 2 hari mkan utk breakfast.

Kebetulan jga masa beli brg dekat aeons ada promoter tgh promot

sos Thousand island Brand Kewpie ni.

so kita try la. Sblm ni brand lain.

sedappp.  tau. 



14 comments:

  1. sedap tu salad telur...brand kewpie ni sedap..biasa bli yg roasted sesame mkn ngan salad pn sedap

    ReplyDelete
  2. Saya pulak suka roasted sesame dressing brand kewpie ni bila makan dengan salad 😋

    ReplyDelete
  3. memang sedap saya dapat makan salad hari2 pun takpe dengan sos ni

    ReplyDelete
  4. Kurus ler cikNur…3 hari makan salad je.

    Saya pun guna brand Kewpie - salad dressing roasted sesame dan yuzu.

    ReplyDelete
  5. tq sbb sudi drop komen kat my blog. anyway, kebetulan saya pun baru beli sos yg sama laaa kat AEON semlm..pg td dh guna buat wrap letak salad, telur dan ayam grill

    ReplyDelete
  6. Produk2 kewpie ini memang sedaaap. Saya pun sukaaa. Beberapa saus nya dah coba. Paling favorit sesame sauce dan mayo sauce dia punya 👍

    ReplyDelete
  7. Kalau saya makan dua kali mesti dah mual hahaha..

    ReplyDelete
  8. tak pernah try lg, nak beli la nnti thousand island kewpie ni.

    ReplyDelete
  9. sos dari brand kewpie mmg sedap kak

    ReplyDelete
  10. Salad telur ni sedap.....pernah juga guna brand ni pun sedap juga.....

    ReplyDelete
  11. salad with thousand island sauce mmg sedap...

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Warisan  Disini lahirnya sebuah cinta yg murni abadi sejati Disini tersemainya cita cita Bercambah menjadi warisan andai aku terbuang tak di...