Monday, May 9

Raya ke3 @ Taiping Perak



syukur Alhamdulillah 
malam Raya ke3 dpt Balik.jga ke kampung berkumpul bersama sama . 

 2 Kakak ciknur.dan 3 adik.  Walau tak cukup 8. kakak sulong  kat Pahang dan abg kedua .Serta anak2 buah yg kat Perak . 
Dptlah posink ramai2 kat lake garden ni he hee
kebetulan raya ke4 tu ikut rombongan ank buah bertunang.  Ank.sulong kakak. 
Tak cukup masa nk jln2 rumah sedaramara kat sana pun. hajat tu ada.


Posinkk sakan la sekejap 




 Geng gegirl bergambar.



pemberian ciknur , kek buah kukus je. Deco simple anak beranak.


gubahan buah mangga
dan sirih junjung..yg lain2 tertutup☺



8 comments:

  1. Cantik deco hantaran tu.
    Ceria semua, seronok dapat berkumpul dan bergambar ramai2 gini.

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya maaf zahir dan batin cik nur..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin!

    ReplyDelete
  4. Wahh, best raya sambil ada majlis bertunang.. busy nampak tapi meriah jugak tu... Cantik tempat bergambo dan cantik deko hantaran tu.. suka tengok!!! Hehe.. Ape pun, tahniah kepada anak buah ye... Moga dipermudahkan urusan. Amin

    ReplyDelete
  5. walau tak cukup ahli tapi ttp meriah kan...alahaii rindunya nak balik Taiping tapi Allahyarhamah Tok dah tak de...

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

syukur Alhamdulillah  malam Raya ke3 dpt Balik.jga ke kampung berkumpul bersama sama .   2 Kakak ciknur.dan 3 adik.  Walau tak cukup 8. kaka...