Friday, 10 April 2020

waffle


assalamualaikum

smlm ter publish pulak gambar waffle ni😚

maaff ye aduhaiii kepala dah ting tong camni jadinya

duk kemaskini data2 dlm perkeso 

minggu ni work at home @ umah boss👧👧

tp balik umah sambung lg ha haa tu tin tong sikit

apapun tqqq kwn2 yg sudi komen

waffle wat breakfas minggu lepas, wafle maker ni belinya dah lama kalau x silap beli kat mydin

  mula2 beli je guna pastu simpan

ini bila PKP kita kasi keluar le.....ha haaa

resepi kita tanya goggle

guna 2 cawan tepung gamdum @tepung kek

2 cawan ar

2 sb gula

1/4 cawan minyak@ butter cair

sedikit garam

1 biji telur


# akk blender jew semua bahan2 di atas dan biar kejap

pastu blh panaskan acuan ni dan letak sesenduk

tutup tunggu lampu hijau stop

dahh siappp

nak garing sikit biar lama sikit ye




5 comments:

NA said...

Cantiknya coral waffle tu.

nohas said...

Bentuk love..sedap..suka peanut butter + coklat..panas2 melting..

Siti Yang Menaip said...

ada bekas buat waffle tuuu senangnyaa..
drizzle madu je pun da layan daaa ni.
kalo ada eskrim ituuu bonus =D

mama sara nur said...

tqq Na

Azhafizah MN said...

Sedap waffle. biasa beli kat kedai je tak pernah buat sendiri lagi. huhu