iklan

Thursday, 15 August 2013

selamat hari raya





Duhai bonda duhai ayahanda

Dengarlah rayuan anakanda


Yang jauh di mata…


Tanpa ku sedari airmata ku mengalir


Terdengar ayat suci seruan takbir


Betapa daku gembira dekat di samping keluarga


Di pagi mulia hari raya

Kan ku sujud di kakimu bila kita bertemu


Kan ku cium tangan mu ku pohon restu


Oh maafkan daku kesalahan diri ku

Walau jauh di mata namun kau tak dapat ku lupa


Doa ku sepanjang masa agar kau bahagia


Ku pohon restu dari mu oh ayah dan ibu


Agar tercapai cita ku membela nasib mu

Kan ku sujud di kakimu bila kita bertemu


Kan ku cium tangan mu ku pohon restu


Oh maafkan daku kesalahan diri ku



assalamualaikum

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN pada semua
hanya ucapan dari kejauhan
 sudah seminggu kita semua menyambut hari raya.
Alhamdulillah kami sekeluarga jg sudah selamat kembali dari kampung halaman tercinta. .
nak update gambar2 raya lum sempat lg, tak banyak pun gambar sempat snap. 
Raya kali ni memang tak macam dulu, mood agak kurang. Bila org yg yg paling disayang Ayahanda tak sehat mcm dulu lg. Memang rasa lain sangat tp apapun raya tetap raya kan. anak2 kecik masih berkejaran riuhrendah... cuma hati rasa tak segembira dulu

9 comments:

  1. hai kak..

    selamat berhari raya..maaf zahir batin ya..

    ReplyDelete
  2. slmt hari raya nuri..
    akak pun dua tahun berturut2 raya terasa hambar... tak spt sebelumnya.. tp tetap redha dengan segala ketentuannya...

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya buat Mama Sara Nur..maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  4. selamat hariraya adilfitri dari kak noor jugak dan maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya jugak untuk mu...

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya..maaf zahir dan batin

    ReplyDelete

kata-kata manis