Wednesday, September 2

Makan Rojak mesti ada cendol


 Makan rojak mesti ada cendol sekali he hee

Kenapaaa ye


Tetibaaa teringin pula bila jumpa gambar ni

Bedekatan rumah ada rojak dan cendol sedappp bg tekak ciknur la

Rajin tghari kalau ketandusan idea nk mkn apa akak en suami lepak mkn rojak arwah pakcik ni kat bawah pokok

Dah 2 tahun kot arwah takda so tak dpt la nak lepak2 minum cendol

Aishhhh teringatt pula

Sedapp cendol arwah sb guna santan fresh . Gula melaka yg pekat dan pastinya cendol, kacang merahnyq dan jagung jga sedappp 

Skrg kebykan guna susu i rqk sukaaa

Kalau rojak kat pak mail setiawangsa tu ok sedapp

Tp mimggi ni tutup daaa sb foot court tutup tgh renovation 


Sebenarnya tghh bosan jga ha haa cutisekolah ni anak2 transit xda



6 comments:

  1. Terliuq pulak tengok cendol tu... Cantik pulak warna hijaunya. Ditengahari yang terik ni pekena cendol memang sedap kan.

    ReplyDelete
  2. Cendol airtangan orang lama memang sedap. Bahan simple je tapi secukup rasa.

    ReplyDelete
  3. Ya kannn. Sedap betul cendol dengan rojak. Kombinasi yang sepadan.

    ReplyDelete
  4. Waktu di Ipoh saya ketemu seller jual cendol, tp tak ada rujak. πŸ˜…. Kalau ada pasti saya beli juga ...

    ReplyDelete
  5. Hahaha kan kan!! Mcm menu tetap plak 2 ni kan..

    ReplyDelete
  6. Gabungan mantap ni cendol dan rojak.

    ReplyDelete

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Tengok tu dialah paling sibuk bila mama sibuk Sebenarnya tgh duk pening ni kenapa tak boleh komen kat blog lain 😭😭 Awat takkk boleh ni Tol...